Yleisiä kysymyksiä

 

Jos sinulla on jokin muu kysymys, suosittelemme ottamaan yhteyttä sähköpostitse: support@returhuset.fi

 

Olen unohtanut salasanani. Kuinka kirjaudun sisään?

Tällaista sattuu aina joskus.
Napsauta linkkiä ”Salasana unohtunut” sisäänkirjautumissivulla. Et kuitenkaan tarvitse tiliä tehdäksesi ostoksia Returhusetissa.

 

Onko teillä fyysistä myymälää?


Kyllä, Ruotsissa meillä on 2 fyysistä myymälää,
tosin Skogås, Stockholm on lähinnä luovutuspaikka. Kummankin  nimi on kuitenkin Returhuset

Staffanstorp valikoima on hiukan suurempi!

Aukioloajat:

Staffanstorp
ma-pe 10-18, la-su 10-16 

Skogås, Stockholm

ma-pe 9-16, la-su Suljettu

Huomaa, että verkkokaupan ja myymälöiden valikoimat voivat vaihdella.

 

Oatko kaikki tuotteet käytettyjä tai korjattuja?

Eivät. Suurin osa tuotteista on palautuksia verkkokaupasta tai tuotteita, joiden vakuutusaika on umpeutunut.
Tuotteet ovat siis käytännössä täysin uusia ja käyttämättömiä, muta pakkaus voi olla viallinen tai puuttua.
Pyrimme kuitenkin lisäämään elektroniikkalaitteiden uudelleenkäyttöä. Siksi kunnostamme tai korjaamme esim. matkapuhelimia ja tietokoneita.

Kaikki tuotteet, jotka on merkitty merkillä WE REUSE ovat käytettyjä tai kunnostettuja/korjattuja.

 

Kuinka Klarna Checkout toimii?

Klarna Checkout -maksuratkaisussa voit valita seuraavat maksutavat: Klarna Lasku, Klarna Tili, korttimaksu tai suoramaksu verkkopankin kautta

Klarna Checkoutia varten sinun täytyy täyttää sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi ja viimeistellä ostos sen jälkeen. Vahvista ostos ensin ja valitse sitten maksutapa: Klarna Lasku, Klarna Tili, Mobilepay, korttimaksu tai suoraveloitus verkkopankista. Jos et itse muuta maksutapaa, maksutavaksi tulee Klarna Lasku. Valitessasi Klarna Laskun saat laskun sähköpostissa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

 

Mistä tiedän, että ostokseni meni onnistuneesti läpi?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostissa antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksen saapumiseen voi kulua muutama minuutti. Tarkasta myös ”roskapostikansio”, toisinaan sähköpostiviesti voi päätyä sinne. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen support@returhuset.fi tai ota meihin yhteyttä tästä.

 

Mitä Returhusetissa ostaminen maksaa?

Maksat ostoksistasi toimituskulut. Alle 20 kg tilauksen toimituskulut ovat 9 EUR. Lähetys toimitetaan lähimmälle Postnords noutopisteeseen. 

 

Missä pakettini on?

Saat pakettisi kotiin 3-6 arkipäivän kuluessa. (Sanomme näin varmuuden vuoksi, usein se saapuu nopeammin)
Voit etsiä pakettiasi kollinumeron avulla.

 

Voinko valita pakettini toimitustavan?

Kumppanimme kaikissa toimituksissamme on Postnord.

 

Sain muistutuksen jo noutamastani paketista.

Se voi johtua siitä, että paketin nouto on unohdettu rekisteröidä noutopisteessä eikä tieto ole päivittynyt Postnord:lle tai meille ja siksi olemme lähettäneet sinulle muistutuksen. Voit jättää muistutusilmoituksen huomiotta, jos olet jo noutanut lähetyksen.

 

Voinko tilata ulkomaille?

Tällä hetkellä se ei ole mahdollista.

 

Haluan perua ostokseni, kuinka toimin?

Jos haluat käyttää peruutusoikeutta, suosittelemme että otat yhteyttä Returhusetiin sähköpostilla osoitteeseen support@returhuset.fi ja ilmoitat tilauksen tai laskun numeron. Peruutus on tehtävä 14 päivän kuluessa ostoksestasi. Voit myös ottaa yhteyttä meihin tästä. Osta vain tuotteita, joita tarvitset! Asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista sekä tuotteen paketoinnista niin, että se saapuu Returhusetille vahingoittumattomana. Ostosumma hyvitetään 30 päivän kuluessa. ”Ehdot”.

Lähetä palautus osoitteeseen:

Godsinlösen Nordic AB
Handelsvägen16H
245 34 Staffanstorp, Sverige

 

Millainen takuu tuotteilla on?

Returhuset antaa 12 kuukauden takuun matkapuhelimille, tableteille ja tietokoneille. Tuotteen sivulla. Lisätietoja: ”Ehdot”.

 

Voiko joku toinen noutaa tilaukseni?

Voit valtuuttaa toisen henkilön noutamaan lähetyksesi. Tällöin hänen on esitettävä sekä oma että sinun henkilötodistuksesi. Ilman tilaajan henkilötodistusta lähetyksen nouto ei ole mahdollista.

 

Haluan muuttaa tilaukseni toimitusosoitetta, kuinka toimin?

Turvallisuussyistä emme voi muuttaa jo vahvistetun tilauksen toimitusosoitetta. Jos havaitset virheen osoitetiedoissa, ota yhteys meihin suoraan sähköpostilla osoitteeseen support@returhuset.fi tai käyttämällä oheista lomaketta!

SKICKGRADERING

NY
PRODUKT

Produkten är helt ny, aldrig använd. Batterikapacitet 100%

Exempel:

  • Utgånget sortiment eller modell.
  • Överskottslager.

NYSKICK

Produkten kan ha använts men är nästan omöjlig att urskilja från en ny produkt. 100% funktionell. 

Exempel:

  • Produkter som använts tidigare men som tagits väl hand om.
  • Rekonditionerad produkt i nyskick, funktionstestad.
  • Ej använda produkter med trasig eller öppnad kartong, kan ha märken efter uppackning

MYCKET

BRA SKICK

Använd produkt i mycket bra skick. Produkten har ett högt helhetsintryck och är 100% funktionell.

Minimalt med slitage, vilket kan ses vid noga inspektion - mindre kosmetiska skador (ex repor, kantstöttning).


BRA SKICK

Använd produkt i bra skick. Normalt slitage med tydliga tecken på användning.

Kan förekomma kosmetiska repor i form av repor eller kantstöttning. 100% funktionell.


OKEJ SKICK

Använd produkt i okej skick. Produkten har tydliga spår av användning.

Funktionstestad med okej kapacitet. Produkten kan behöva fixas till för att uppnå full funktion.

Kosmetiska repor eller bulor. Lättare skador kan förekomma så som sprucket glas (mobiltelefoner), mindre tekniska defekter eller hål i textilier/kläder.


DÅLIGT SKICK

Allvarliga tekniska och/eller funktionella defekter.

Produkten behöver fixas till för att uppnå full funktion.


SALVAGE

För reservdelar och/eller återvinning.