Yleisiä kysymyksiä

 

Jos sinulla on jokin muu kysymys, suosittelemme ottamaan yhteyttä sähköpostitse: support@returhuset.fi

 

Olen unohtanut salasanani. Kuinka kirjaudun sisään?

Tällaista sattuu aina joskus.
Napsauta linkkiä ”Salasana unohtunut” sisäänkirjautumissivulla. Et kuitenkaan tarvitse tiliä tehdäksesi ostoksia Returhusetissa.

 

Onko teillä fyysistä myymälää?


Kyllä, Ruotsissa meillä on 2 fyysistä myymälää,
tosin Skogås, Stockholm on lähinnä luovutuspaikka. Kummankin  nimi on kuitenkin Returhuset

Staffanstorp valikoima on hiukan suurempi!

Aukioloajat:

Staffanstorp
ma-pe 10-18, la-su 10-16 

Skogås, Stockholm

ma-pe 9-16, la-su Suljettu

Huomaa, että verkkokaupan ja myymälöiden valikoimat voivat vaihdella.

 

Oatko kaikki tuotteet käytettyjä tai korjattuja?

Eivät. Suurin osa tuotteista on palautuksia verkkokaupasta tai tuotteita, joiden vakuutusaika on umpeutunut.
Tuotteet ovat siis käytännössä täysin uusia ja käyttämättömiä, muta pakkaus voi olla viallinen tai puuttua.
Pyrimme kuitenkin lisäämään elektroniikkalaitteiden uudelleenkäyttöä. Siksi kunnostamme tai korjaamme esim. matkapuhelimia ja tietokoneita.

Kaikki tuotteet, jotka on merkitty merkillä WE REUSE ovat käytettyjä tai kunnostettuja/korjattuja.

 

Kuinka Klarna Checkout toimii?

Klarna Checkout -maksuratkaisussa voit valita seuraavat maksutavat: Klarna Lasku, Klarna Tili, korttimaksu tai suoramaksu verkkopankin kautta

Klarna Checkoutia varten sinun täytyy täyttää sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi ja viimeistellä ostos sen jälkeen. Vahvista ostos ensin ja valitse sitten maksutapa: Klarna Lasku, Klarna Tili, Mobilepay, korttimaksu tai suoraveloitus verkkopankista. Jos et itse muuta maksutapaa, maksutavaksi tulee Klarna Lasku. Valitessasi Klarna Laskun saat laskun sähköpostissa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

 

Mistä tiedän, että ostokseni meni onnistuneesti läpi?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostissa antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksen saapumiseen voi kulua muutama minuutti. Tarkasta myös ”roskapostikansio”, toisinaan sähköpostiviesti voi päätyä sinne. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen support@returhuset.fi tai ota meihin yhteyttä tästä.

 

Mitä Returhusetissa ostaminen maksaa?

Maksat ostoksistasi toimituskulut. Alle 20 kg tilauksen toimituskulut ovat 9 EUR. Lähetys toimitetaan lähimmälle Postnords noutopisteeseen. 

 

Missä pakettini on?

Saat pakettisi kotiin 3-6 arkipäivän kuluessa. (Sanomme näin varmuuden vuoksi, usein se saapuu nopeammin)
Voit etsiä pakettiasi kollinumeron avulla.

 

Voinko valita pakettini toimitustavan?

Kumppanimme kaikissa toimituksissamme on Postnord.

 

Sain muistutuksen jo noutamastani paketista.

Se voi johtua siitä, että paketin nouto on unohdettu rekisteröidä noutopisteessä eikä tieto ole päivittynyt Postnord:lle tai meille ja siksi olemme lähettäneet sinulle muistutuksen. Voit jättää muistutusilmoituksen huomiotta, jos olet jo noutanut lähetyksen.

 

Voinko tilata ulkomaille?

Tällä hetkellä se ei ole mahdollista.

 

Haluan perua ostokseni, kuinka toimin?

Jos haluat käyttää peruutusoikeutta, suosittelemme että otat yhteyttä Returhusetiin sähköpostilla osoitteeseen support@returhuset.fi ja ilmoitat tilauksen tai laskun numeron. Peruutus on tehtävä 14 päivän kuluessa ostoksestasi. Voit myös ottaa yhteyttä meihin tästä. Osta vain tuotteita, joita tarvitset! Asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista sekä tuotteen paketoinnista niin, että se saapuu Returhusetille vahingoittumattomana. Ostosumma hyvitetään 30 päivän kuluessa. ”Ehdot”.

Lähetä palautus osoitteeseen:

Godsinlösen Nordic AB
Handelsvägen16H
245 34 Staffanstorp, Sverige

 

Millainen takuu tuotteilla on?

Returhuset antaa 12 kuukauden takuun matkapuhelimille, tableteille ja tietokoneille. Tuotteen sivulla. Lisätietoja: ”Ehdot”.

 

Voiko joku toinen noutaa tilaukseni?

Voit valtuuttaa toisen henkilön noutamaan lähetyksesi. Tällöin hänen on esitettävä sekä oma että sinun henkilötodistuksesi. Ilman tilaajan henkilötodistusta lähetyksen nouto ei ole mahdollista.

 

Haluan muuttaa tilaukseni toimitusosoitetta, kuinka toimin?

Turvallisuussyistä emme voi muuttaa jo vahvistetun tilauksen toimitusosoitetta. Jos havaitset virheen osoitetiedoissa, ota yhteys meihin suoraan sähköpostilla osoitteeseen support@returhuset.fi tai käyttämällä oheista lomaketta!

Olemme luokitelleet tuotteemme yleisluokkiin ”Uusi” - ”C” kunnon mukaisesti. Kaikki puhelimet, tabletit ja tietokoneet ovat täysin toimivia, nollattuja eikä niiden näytössä tai takaosassa ole säröjä.

Toisinaan teemme poikkeuksia, mutta niistä on aina mainittu tuotekuvauksessa. Tietokoneidemme, matkapuhelintemme ja tablettiemme mukana toimitetaan aina laturi (ei alkuperäinen). Kaikilla puhelimillamme ja tietokoneillamme on 12 kk takuu.

Lue lisää ehdoistamme kohdista Tuotetakuu sekä Tuotetakuu ja yleiset takuuehdot.

Lisätietoa We Reuse-merkinnästä löydät tästä: Tässä.

Vi har delat upp våra vitvaror i generella graderingar från "Ny" till "B" beroende på varans skick. Majoriteten av dessa kommer direkt från producenten BSH Home Appliances och är helt nya med garanti.

Vitvarorna i vårt sortiment är i regel hos oss då det är en utgången modell eller för att den har fått en kosmetisk skada vilket kan vara en repa eller en bula. Denna syns inte när produkten är monterad. Är skadan uppenbar på frontsidan så kommer detta framgå i produktbeskrivningen.

Alla våra produkter är fullt fungerande och vi lämnar garanti, läs mer under Produktgaranti och Allmänna garantivillkor.

Vill du veta mer om vad en We Reuse-märkning innebär klicka HÄR.

Skickgraderingen nedan gäller generellt för övriga produkter och e-handels returer. Tuotteet ovat pääosin täysin uusia ja usein tuotteita, jotka asiakas on peruuttanut. Tuote tulee useimmiten joltakin kumppaniltamme.

Tarkastamme ja tarvittaessa puhdistamme meille tulevat tuotteet huolella varmistuaksemme niiden täydestä toimivuudesta. Valinnan helpottamiseksi olemme luokitelleet tuotteiden kunnon luokkiin ”UUSI” - ”B”.

Annamme näille tuotteille takuun, josta voit lukea lisää kohdassa Tuotetakuu ja yleiset takuuehdot.

Lisätietoa We Reuse -merkinnästä löydät tästä: HÄR.

(NY) ”Uusi”

  • Uusi tuote
  • Käyttämätön
  • Med garanti

(A+) ”UUDENVEROINEN”

  • Uudenveroiseksi kunnostettu (ei kulumia)
  • Näyttö: Uusi näyttö
  • Runko: Uusi runko
  • Akku: Toimintatestattu, kapasiteetti OK

(A) ”ERITTÄIN HYVÄ KUNTO”

  • Käytetty, kunto täydellinen (Vähäistä kulumaa)
  • Näyttö: Ei kulumaa
  • Runko: Uusi runko
  • Akku: Toimintatestattu, kapasiteetti OK

(B) ”HYVÄ KUNTO”

  • Käytetty, hyvä kunto (Pientä kulumaa)
  • Näyttö: Pieniä naarmuja saattaa esiintyä
  • Runko: Pieniä naarmuja saattaa esiintyä
  • Akku: Toimintatestattu, kapasiteetti OK

(C) ”OK KUNTO”

  • Käytetty, OK kunto (Kulumia)
  • Näyttö: Kosmeettisia naarmuja/kolhuja, eivät vaikuta puhelimen käyttöön
  • Runko: Kosmeettisia naarmuja/kolhuja, eivät vaikuta puhelimen käyttöön
  • Runko: Toiminta testattu, kapasiteetti ok

(NY) ”NY”

  • Ny produkt – utgånget sortiment/modell
  • Aldrig använd
  • Funktionstestad med garanti

(A) ”NYSKICK”

  • Ny produkt – kosmetisk skada
  • Aldrig använd
  • Kan ha mindre repor eller bulor
  • Inga repor eller defekter på fronten, monterat ser produkten ut att vara oskadd.
  • Funktionstestad med garanti

(B) ”BRA SKICK”

  • Försäkringsparti
  • Aldrig använd
  • Kan ha skador, anges i produktbeskrivningen
  • Funktionstestad med garanti

(UUSI) ”UUSI”

Tuote on saatettu avata pakkauksesta, mutta siinä ei näy muita käytön jälkiä. Ne ovat aina täydellisiä tarvikkeineen ja käyttöohjeineen. Saat siis täysin uuden tuotten alennettuun hintaan, jossa ainoa haitta on mahdollisesti avattu pakkaus!

(A+) ”TÄYDELLINEN KUNTO”

Pakkaus on saatettu avata ja tuotetta kokeiltu. A+ tuote on aina täydellinen lisävarusteineen, mutta siinä voi olla pieniä käytön jälkiä. Esimerkiksi johdot voivat olla irrallaan tai niissä näkyy sormenjälkiä. Pyrimme tietenkin palauttamaan tuotteen alkuperäiseen kuntoon ennen sen lähettämistä sinulle!

(A) ”ERITTÄIN HYVÄ KUNTO”

Näissä tuotteissa on vähäisiä käytön jälkiä, mukana toimitetaan kaikki olennaiset lisävarusteet. Niissä voi olla vähäisiä pintavikoja, kuten naarmuja tai kulmakolhuja. Myös käyttöohje voi puuttua. Voit tehdä todella hyvät kaupat, jos sinua ei haittaa että tuote näyttää hiukan käytetyltä.

(B) ”HYVÄ KUNTO”

Näissä tuotteissa on usein selkeitä käytön jälkiä ja vähäisiä kosmeettisia vaurioita kuten naarmuja tai kulmakolhuja, mutta ei toimintavikoja. Olennaisia lisävarusteita voi puuttua, mutta niistä ilmoitetaan selkeästi tuotesivulla. Näiden tuotteiden hintaa on aina alennettu huomattavasti.